gött påsklov....!

tjenare,tjenare jah nu va det vell dags igen, då att skriva lite granna.jag har det bra här oss min kusin Irma. Irma höller på att göra lite grejer på min blogg,så att det ,är jätte kul,att jag ,har fått en,blogg.jag har ett nice påsklov.sitter här och kollar på tv.Men senare ikväll då ska det bli kul för attt,då ska mormor,morfar,och Irma och jag vi ska se på andra avenyn det är ett skit bra pogramm.Ni kanske har sett det,programmet,men andra avenyn,det är mitt älsklings tv program.jag rekomenderar,att ni ska se på andra avenyn ikväll.det börjar kl: 21:00 i ettan.goodbye. :)


Kommentarer
Postat av: lucas

tjenare,Irma när ska jag eller du ringa? snygg blogg,snygg blogg <3

2009-04-14 @ 09:07:48
URL: http://laakkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0