Dushar....

Hej.har jämt precis dushat,och det var skit gööt.ja,ja men ialafall snart så kommer Irma till mormor,och morfar.Och vi ska äta godis och sånt.Sen ska mormor,ha fotbad på irma och mej,det kommer bli love asså.jag lööööv när mormor gör fot bad på oss så det kommer jag njuta av medans mormor sitter där och slavar som ett djur, oj,oj,oj men man får tänka på att hom är gammal eller hon är ju bara 65 så ,spela roll faktiskt ska snart gå att sätta mej och kolla på ni vet vell..... andra avenyn kommer ni ihåg vad jag rekomenderade se påt ikväll kl: 21;00 i ettan missat inte det kommer att  li er livs första och bästa,tv pogramm,ni någonsin sett.Nej nu måste jag dra men vi syns vell i möra allihopa HEJDÅ PÅ ER! :>  

LOVE ER      // Lucas rådström.

Kommentarer
Postat av: elsa

rolig blogg hahhahah



//elsaarvidsson.blogg.se/hellokitty

2009-05-23 @ 22:18:00
URL: http://elsaarvidsson.blogg.se/hellokitty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0